15 sierpnia 2012

15. okulary





Pierwsze zdjęcie, jakie zrobiłam do BLS :)










ciąg dalszy trochę nie wyszedł - trzecia kwestia leci za szybko, ale nie wiem jak to teraz poprawić :/ No i brakło mi kilku barbiowych klatek :D



Film powinien skończyć się napisem "ku pamięci Sfeki 199?-2012 :P. Barbiszon (baaardzo dziwnym trafem dostała imię po Glindzie z "Wicked") ma na sobie  pozostałości mojej Stefki z dzieciństwa. Nie bawiłam się nią jakoś szczególnie intensywnie i nie pozwalałam nigdy zmienić jej fryzury. To co wyciągnęłam z pudła ze starymi zabawkami to jakaś tragedia. Włosy poklejone, nogi odpadły po dotknięciu. Uknułam bardzo zUy plan, żeby przygarnąć inną Sfetkę z lumpeksu i podstępnie pozbawić ją łepetyny :>, ale naprawdę nie wiem czy da się doprowadzić starą główkę do porządku.

3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcie :) Twoje lale wyglądają jak żywe na tych filmikach. Teksty rzeczywiście mogłyby pojawiać się trochę wolniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne okulary, a raczej okular :)
    Uwielbiam Twoje dynamiczne gify i świetne poczucie humoru!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba zazdroszczę monsterkom szałowych sukienek.
    :ciap

    OdpowiedzUsuń