12 stycznia 2019

To był zarchiwizowany, niepublikowany post z 20.02.2015 roku (prawdopodobnie, bo data nadpisała się jak tylko w niego kliknęłam :<<)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Potrzebny mi blog, żeby wyżalić się światu :C Ostatnie wycieczki po mieście zaowocowały powiększeniem stada lalek o główki-odrzuty z fabryk. Odrzuty są szałowe bo: 
 - kosztują tylko 3,99,
 -  nie dość, że włosy są wszywane (ani grama kleju, jej!), to
 - czasem trafiają się dziwne warianty kolorystyczne <3 p="">
Za to śmierdzą okrutnie. I wyzwalają natychmiastową potrzebę zakupienia im nowych ciał, TERAZ NATYCHMIAST!!!!!!11111111111





Ale nowa Draka jest tak uroczo zezowata, ma tak głup (?? nie potrafię dokończyć myśli po czterech latach XD chyba ostatecznie było mi jej szkoda i urwałam głowę halloweenowej. Tak. Chyba tak było.)



  



Pozostałe łupy: Abbey Dead Tired, Draka hm...
wygląda na to, że wszystkie lata zmarnowane spędzone na oglądaniu cudzych zdjęć są nic nie warte, bo nie potrafię rozpoznać bezwłosej lalki :| To chyba ta od samochodu? (tak tak tak) Następnie Swim assortiment z rozmazanym makijażem ust, Operetta Dance class i Abbey rolkowa z czarnymi włosami.


Abbey jest tak śliczna w czerni, że aż pozwoliłam jej pożyczyć ciało mumii. Zastanawiam się nad urwaniem głowy tej z Upiornych Foci, ale na razie niech zostanie tak.






- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


  


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Zakończenie
(stan na 12.01.2019 r.)
  • Ciało Picture Day dostała Draculaura w kucykach,
  • Halloweenowa nigdy nie doczekała się rerootu zaklejonych włosów,
  • Zgubiłam obie Abbey, miałam zrobić reroot Dead Tired, ale była zbyt pożółkła i uznałam, że szkoda czasu,
  • Blond Draculaura i ta z Picture Day leżały w tym samym pudełku co Hunter Huntsman z Everkowa, którego akcesoria nieodwracalnie odbarwiły je na czarno,
  • Operetta prawdopodobnie podzieliła los Abbey,
  • Wszystko co było przechowywane w pudełku z głowami do tej pory śmierdzi chińskim marketem,
  • Straciłam to śliczne, tapetowe tło i jest mi z tego powodu bardzo przykro :((


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz