1 listopada 2020

Princess Silver Swirl G4

Przerobienie Rarity na Princess Silver Swirl miałam w planach już od dawna, ale kiedy w końcu udało mi się znaleźć kucyka w dobrej cenie (jakaś pozostałość z wyprzedaży w kerfurze, która uchowała się dosłownie pod półką z zabawkami) uznałam, że na pewno ją zepsuję i to bez sensu. Ale dzisiaj było mi wszystko jedno. No i wczoraj oszołom miał srebrną farbę za złotówkę, jeśli to nie było przeznaczenie to nie wiem co.

Pomalowałam ją po obu stronach, ale próba odtworzenia tego samego wzoru była bardzo frustrująca i to WIDAĆ.

Wszyłam jej srebrne włosy, biały mam tylko kanekalon podłej jakości. Przemalowanie tęczówek Rarity na odpowiedni, zielony kolor wiązałoby się ze zmianą cienia do powiek, a więc z ominięciem rzęs, albo namalowaniem ich na nowo, dlatego została w fioletowych.

1 komentarz: