25 sierpnia 2020

Sam wzór może nie jest typowo porcelanowy, ale niebieski kolor (który kilka razy prześwietlił się na zdjęciach w morską zieleń, ups!) pomaga w utrzymaniu iluzji. Chcę okleić jeszcze jednego tą serwetką, bo wydaje mi się że jednak mogłam wykorzystać zawijasy w ciekawszy sposób. No i od samego początku chciałam dinozaura w truskawki i dinozaura udającego porcelanę, więc bez sensu zatrzymać się na jednym koniu, kiedy wreszcie udało mi się znaleźć odpowiednią serwetkę. (A dzisiaj kupiłam w truskawki, więc pozostaje tylko zacząć rozglądać się za odpowiednim modelem...)
Grzywa jest granatowo-niebieska, wydaje mi się że jednokolorowa byłaby zbyt płaska.

3 komentarze:

  1. "porcelanowy" konik wzrusza jakoś...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest absolutnie cudowny. Kocham niebieski kolor, a wzór na serwetce jest przepiękny. Kolor grzywy dobrany idealnie. O matko, aż zapragnęłam takiego porcelanowego konika... *_*

    OdpowiedzUsuń