10 lutego 2019

Szara kotka


Udało mi się zgodnie z planem skończyć w poprzedni weekend jedną z kocich bliźniaczek (padło na białą... Meowlody?), ale nie udało mi się zrobić zadowalających zdjęć. Przy oknie wychodzą jak robione z lampą błyskową, trochę dalej już zbyt mdłe :/ Najlepsze wychodziły mi w kuchni, ale już nie chciałam się przenosić :<


Kolor to S1-29 Ciemny szary henlon. Biała kotka miała najlepiej zachowany makijaż ust, którego nie chciałam ścierać. Została biała obwódka, którą miała zająć się później (później nigdy nie nadeszło), tak samo jak kreskami na twarzy. Dopiero przy robieniu zdjęć zauważyłam, że ma niedomalowany środek, nie wiem czy nie łatwiej będzie machnąć w tym miejscu białą krechę, żeby usta wyglądały na półotwarte. Pewnie i tak o tym zapomnę...

2 komentarze:

  1. Bardzo jej pasuje ten szary kolor włosków. Czy jej siostrę bliźniaczkę rerootujesz tym samym kolorem czy masz dla niej inne plany?

    P.S. - dzięki za namiar na sklep z materiałami do rerootu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innym! Miał być bardzo podobny, ale jednak muszę to przemyśleć.
      Chciałam jeszcze kupić włosy na althairstore, bo też mają henlon w ofercie, ale dostawa jest tylko kurierem :(

      Usuń