30 listopada 2012

emo:ciap

Ostatnio jestem wielką emociapą, wyparowała ze mnie chęć robienia czegokolwiek (oprócz spania oczywiście) i jakiekolwiek przejawy twórczości. Próbowałam wyleczyć się zdjęciami, nie wyszło...
Z ciekawości chciałam sprawdzić, czy filmy wrzucone na youtube będą lepszej jakości, niż gimpowy gif. Najlepiej zmienić jakość na najwyższą, nie mam pojęcia czy da się podlinkować, żeby od razu odtwarzał się w ten sposób.
A gmeranie w Kdenlive w połączeniu z bólem głowy daje OGROMNY ból głowy.

Miało być pocieszające mizianie, a wyszło niewiadomoco.

Mam nadzieję, że będzie działać, bo film jest niepubliczny. Na wszelki wypadek link

4 komentarze:

  1. Film działa i jest cudny. Niby o niczym konkretnym, ale przyjemnie się ogląda.
    Życzę dużo energii i słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzieś wenę zgubiłaś?Mi gdzieś uciekł czas...Nie wiem czy się wyrobię z tą sesją w weekend.Jakbyś znalazła mój czas to pisz.Chętnie do ciebie przyjadę i go odbiorę,a jak znajdę twoją wenę to też napiszę ;D.

    Kapitan TynnaHatter (znana jako po prostu TynnaHatter).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Znalazłam niedawno jakiś Czas, jest wypełniony po brzegi oglądaniem komediowego serialu. Nie może być mój, ja nie oglądałabym czegoś takiego, na pewno. Czy należy do Ciebie?
      Jest do odbioru od poniedziałku do piątku, w godzinach 12:30-13:45 na dworcu Łódź Fabryczna, Plac Sałacińskiego 1, 90-116, Łódź (trzeba wpadać w latach 1866-2011, teraz jest tam wielka dziura, przyda się wehikuł czasu). No i odebrać można dopiero jak obejrzę wszystkie sezony...

      Usuń